დეპრეს ექსეშნიკ











{დეკემბერი 13, 2007}   ნისლიანი ფიქრები
დიდი ხანია მანქანით არ მისეირნია
ღამის 2 საათი სრულდება
ნისლი უფრო და უფრო მატულობს
ქუჩაში სრული სიჩუმეა
ამ სიჩუმეს Fruupp – ის Decision არღვევს
ძალიან მინდა რო აქ იყოს ჩემი საყვარელი ხალხი, ისინი, ვისი დანახვაც ყოველთვის მიხარია
მინდა რო ამ პატარა მანქანაში ჩავეტიოთ, რომ ერთმანეთი ვიგრძნოთ, ერთმანეთი გავათბოთ, ერთმანეთი გვიყვარდეს
ძალიან მინდა, მაგრამ არ ხერხდება
ერთი რამ, რაც გულს მიმაგრებს, არის ის რომ ესეთი ხალხი არსებობს და ჩემს გვერდით არიან
რაღაცნაირად დამშვიდებული ვარ, ვგრძნობ რო ვცოცხლობ, ვგრძნობ რო ვსუნთქავ
მანქანაში ზანტად შემოიზლაზნება სქელი ნისლი, რომელსაც სასიამოვნო სიცივე მოყვება
სახლიც გამოჩნდა
მენანება ესეთი ამინდი სახლში დასაჯდომად, ანდაც ძილისთვის
მაგრამ ხვალე ისევ სამსახურია
ისევ დამღლელი უსაქმურობა
ისევ უფროსის მუდამ უკმაყოფილო სახე
მაგრამ ისევ ჩემი ბუშტი, ჩემი მეგობრები, ჩემი საყვარელი ხალხი
ვიცი რო დავისჯები ამის გამო, მაგრამ არაუშავს, უნდა მეთქვა
ნისლი
bigcrow says:

ყველაფერი კაი და რა პაპსა სათაური აქვს ამ პოსტს ))



მე ხო სულით პაპსავიკი ვარ :user: 😛



კომენტარის დატოვება

et cetera
